Κυριακή, 17 Οκτωβρίου 2010

Με τις πρώτες ψιχάλες.....

Ο μήνας έφτασε στα μισά του, οι βροχές ξεκίνησαν για τα καλά και εγώ προσπαθώ να συνηθίσω στην ιδέα του φετινού χειμώνα που προβλέπετε δύσκολος σε όλους τους τομείς. Ο μήνας ξεκίνησε με μετακόμιση, με καθυστέρηση πληρωμής μιας δουλειάς και κυρίως με την αίσθηση πως δεν μπορώ να τα καταφέρω μόνος μου. Αυτό φυσικά δεν είναι απαραίτητα κακό. Το πρόβλημα είναι πως δεν ξέρω από που να ζητήσω βοήθεια και τι ακριβώς βοήθεια χρειάζομαι? Είμαι μπερδεμένος γιατί ενώ ξέρω πολύ καλά πως χωρίς προσπάθεια δεν γίνεται τίποτα, αρνούμαι να καταβάλω έστω και την παραμικρή. Απογοήτευση. Και μέσα σε όλα αυτά βλέπω τον κόσμο να αλλάζει. Τους φίλους. Τους συνεργάτες. Τους συγγενείς. Γάμοι, βαφτίσια, κηδείες. Οι ζωές αλλάζουν. Οι ζωές των άλλων.
Υ.Γ. Πριν λίγο συνάντησα κάποιον από το παρελθόν. Έχω ξεπεράσει τα αισθήματα μου γι'αυτόν. Στεναχωρήθηκα όμως που τον είδα με παρέα. Κυρίως γιατί εγώ ήμουν μόνος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: